onsdag 16 december 2009

Aldrig mera chips och dipp!

Öh.... mår illa.
Har setat och myst och stickat i soffan. Och min högra arm har frenetiskt jobbat från chipspåsen, ner i dippet och in i munnen... Öh...

Var hem till Pullan i dag som fyller år. Grattis Ullis!!!!!
Hon är så mysig. on är megagravid också, spängfärdig skulle man kunna säga.
Gotzi.

Var till Valbo med Ola i går, jag var på riktigt dåligt fjanthumör, stackars Ola. Ni vet "fiafemårfårintesomhonvillsur" Humf..grinade en skätt när vi kom hem sen var jag normal igen. ... I dag skulle jag åka till honom, jag var på strålande humör och tänkte att det skulle ju bli kul för Ola att träffa mig när jag var på bra humör för en gångs skull, efter en tid med menspiss och huvudvärk...(ni vet hur man kan bli)Men ack, ett jobb kom emellan. Hihi.... så han får nog fortsätt ha en ljuv eftersmak av "fiafemårfårintesomhonvillsur"

Jag orkar inte mer, kulmen är nådd nu... jag vill öppna paket. det är jobbigt nu och inte det minsta kul.... åh..... himla spännande dock. Känner att jag har nog råkat fixat lite väl mycket klappar i år. Men det är ju så himla kul att slå in och lägga under granen och titta och klämma=) Barnsligt förtjust i klappar.

Varför är jag uppe så här sent?
Gå och lägg dig!
Jag mår riktigt bra i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar