måndag 28 december 2009

Skotta

Huggaligen..
Jag måste verkligen masa mig ut nu och skotta av gården...på med täckisarna och ut i snön.
Nu har jag bestämt mig.. hur jag ska göra med mitt kök..
Så här:
Nytt golv- Grått.
Nytt kakel- ljusgrått, ev mosaik.
Ny bänkskiva-grå
Nya skåp (underskåp)Vita, (med knoppar med liten sten i)
Japp, det kommer bli så snyggt.
Undrar bara hur man gör...
Antar att man mäter... och skruvar dit... men hur gör man med bänkskivan... sågar man hål själv??
Hum...
Vad gör man först? Lägger golvet eller ställer dit skåpen??

Ah..
Girlpower!

I dag vet jag inte vad jag ska göra... vila ryggen... men det är så tråkigt..!
Åka till någon rea?- Booring...
Borde åka till tippen...
Hum... någon som vill LEKA!?

Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur du gör, skaffar dej en händig man!
    fast det är rätt smart att lägga golv innan man ställer in skåpen :p

    SvaraRadera