onsdag 23 december 2009

Tömnt´n

Det kommer ingen tomte hem till mig, men paketen är levererade och ligger under granen. Vill att tiden ska gå fortare så jag får åka hem och slita upp dem, undrar vad det kan vara???
Just nu sitter jag på jobbet, alla sover. jobba på julafton... skönt eller tragiskt?
Både och.
I går fick jag en släng av sorgsenhet... alla åker till sina familjer, alla träffas.. hum... jag tryckte snabbt bort dom tankarna och våldskramades med katterna.. (fnasket bet mig i handen och lovis gick upp och la sig på det varma toaagolvet)
Thihiihihii.... tack då.

I dag efter jobbet så ska jag bara chilla... öppna paket, ta mig lite glögg, göra julbord åt katterna... kanske, kanske åker jag till Falu lassarett, då min fina vän HAR FÅTT BARN!!!!!!! Två fina killar! Grattis pullan, och välkommna till världen grabbar. Hon lär väl inte ha så hemskt mycket besök på självaste dopparedagen.

Själv känner jag att min avelsklocka börjar ticka på, det kanske inte är så att jag "panikmåste" ha barn, men jag skulle nog vilja ha inom en snar framtid... eller kanske det bara är sex jag vill ha.....mohahahahaaaa.... tick tack tick tack.
"barn är rara, men på kort ska de vara."

I går hade jag en underbar dag. Var till mormor och träffade henne, kelda och SYSTER YSTER! Himla kul, sen åkte vil till min fina moster och hennes djur.. mys mys.. Ingen jul utan djur! Fick så fina paket, tackar!!!
Sen åkte jag till Olas familj och lämnade paket, drack en kaffe med Ola och skyndade hem för att spela bingolotto. Ah, själv, med ett glögglas i handen.. Thihiii... vann såklart inget och ringde nog upp massor av pengar, "har du slutsiffra 0, 3 eller 2 då kan du vinna den här fina bilen".... fan vad jag ringde och jag blev lika förvånad varje gång jag inte kom fram, konstigt. Jag kände ju på mig att jag skulle vinna kärran... he he..

Ok, mina vänner... jag önskar er en skön och fröjdefull julafton!
Ta hand om varandra.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Tackar allra ödmjukast för Din härliga kommentar i min blogg, den värmde så oerhört!! Din blogg är verkligen härlig och Dina katter är ju bara underbart fina!!! God Jul på Dig! //Suzzie

    SvaraRadera