lördag 8 december 2012

Det är så mycket yta.

I går hade jag som sagt en toppenkväll med Sarah.
Jag är gammalmodig och inte direkt porrig någonstans...
Men en spetströja och pärlörhängen, jeans och sköna skor så kände jag mig ganska fin. Det tyg ca: 5 minuter att smika mig, klä på mig och ha i lite vax i håret. Eftersom jag bestämde mig så sent för att gå ut.
Ute så kände jag en liten stund en sten i hjärtat.
Tjejer, va fan!
I pyttesmå klänningar, stay ups, skor med stiletklackar, hårförlägningar och lösögonfansar med KOPIÖST mycket smink. Men brösten upptryckta under hakan.... suck. Varför?? Ni är ju så fina ändå. Ni skulle vara det med lite mer kläder också.
Runt dessa flickor stod det en hel stab med killar.. där flödade testosteronet. Dom stod still där som små statyer.
Ja... jag blev illa berörd... så unga.. så lite kläder... så mycket yta..
Om dom bara visste hur fina dom är, dom behöver inte klä av sig för att duga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar