måndag 3 december 2012

Vackert

Alltså det är ju så vvackert ute så man går sönder.
Jag och frank klädde på oss massor och gick till affären. Han missade allt vackra eftersom han somnade på 2 minuter...men jag såg och njöt.
När vi kom hem så körde jag in vagnen och knäppte upp hans kläder så nu ligger han och sover i vagnen inne.
Jag har diskat, fyllt på pellets och ställt fram lite tomtar..
När han vaknar ska den här flottskallen ta sig en välbehövlig dusch.. sen har vi inga som helst planer.

I går var vi i Västerås och hälsade på Jon och sanna. Alltid såå mysigt där och dom är så fina jon och sanna. Frank blev fotad av ett proffs med en värsting kamera.. korten blev såååå fina.
Och vad händer med Fia då??? Jo, hon vill ha en värsting kamera! En studio... mm....
=)
Vi blev bjudna på mat. Kyckling och ris och någon motherfucker sås.. jag åt tills jag mådde illa..
Hi hi..
Ha en bra dag..
Det finns glögg och pepparkakor här om ni vill smarra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar