måndag 31 december 2012

Vi kommer ses senare

Jag minns för ganska exakt 12 år sen. Då hämtade vi en liten vild hundvalp från tåget i Västerås. Hon var det sötaste jag sett och en djup kärlek skapades. På tåget från skåne hade hon, valpen lika stor som en apelsin morrat åt en stor rottvailer :) jag visste att hon skulle bli en hårding redan då . Hon somnade i mitt knä på vägen hem. Och de första nätterna sov jag på golvet med henne. Min hårding ville inte sova själv. 12 fina år att tänka tillbaka på. Så himla snäll, så fin,
så glad. Alltid så GLAD!
Hon blev sjuk för några år sen och fick äta medicin varje dag.
Idag tog sjukdomen henne i dennes gap. Hon kommer fattas oss så mycket!!

Idag vid tretiden fick himlen tillbaka sin ängel.


5 kommentarer:

  1. Så tråkigt, vet hur det är vi tog ju bort vår Asta för ett år sedan, efter att ha haft henne i över 16 år. Så våran Asta kommer att ta emot Kelda i hundhimlen. :(

    SvaraRadera
  2. ❤Kram❤ Det är aldrig lätt att förlora en familjemedlem. ❤���� / Kram Malin

    SvaraRadera
  3. o va tråkigt Fia. Har ju skälv varit i din situation för 2 år sedan.våran pudel hade cancerer i levern.Ja dom slipper lida i alla fall.Men de är oxå en stor sorg man bär på.
    en fin famljemedlem.Kram till dej Fia.. Kerstin

    SvaraRadera
  4. Finns inte ord för sorgen! Kramar till dig fia<3

    SvaraRadera
  5. Beklagar, verkligen :(
    Kram/Sussi T

    SvaraRadera