lördag 15 december 2012

Lite Frank då.

I dag kom Frank hem efter några dagar hos sin pappa. Älskade gullskit. Han är kletig i ögonen.. hum..
Ögoninflammation på g?
Hoppas inte för imorgon ska vi på 40 års fika och det vankas smörgåstårta. Missar jag den kommer jag grina. GRINA på riktigt.  Det är pullan Ullis som blir gammal som satan. 40 år. för övrigt så är det ett repotage en helsida i någon tidning i dag, falu kurriren tror jag... kolla där=)
Mohahhahaaa ULLIS!
Jag har så klart gjort en passande present åt henne.. lägger ut den i morgon i fall gammtanten läser det här ikväll.
Min bästa killkompis och kära bror David säger att kvinnorna fallerar efter 30 år... =) Han sa det i ett svagt ögonblick och har bittert fått äta upp det. Morr... så underar hur jag kommer se ut i Ullis ålder?
Ullis ser dock oförslkämt fräsch ut. subba!
I fredags fick jag via legg på en lotto!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar