torsdag 28 mars 2013

en sån där lista

1. Var är din mobiltelefon?PÅ laddning
2. Var är din (o-)äkta hälft? Vet inte.
3. Ditt hår? tvättat och slitet, uppsatt slarvigt med  ett spänne.
4. Din mamma? En ängel!
5. Din pappa? I himlen.
6. Det bästa du vet?Frank. Lugn och ro!
7. Din dröm inatt? kommer inte ihåg.
8. Din dröm/ditt mål?Att få vara lugn i själen, frisk, bra ekonomi. Se Frank bli en bra karl.
9. Rummet du är i? Vardagsrummet.
10. Din hobby? Sticka, virka, sy, pyssla, sy.
11. Din skräck? Psykotiska människor.
12. Var vill du vara om 6 år? där jag är trygg.
13. Var var du igår kväll? hemma.
14. Vad du inte är? Jag är inte lång.
15. En sak du önskar dig?En fin hy.
16. Var du växte upp? I Gagnef
19. Det sista du gjorde? Det senaste jag gjorde?La i en tvätt i maskinen.
20. Dina kläder?Myskläder i dag.
21. Din TV? Avslagen och svart.
22. Ditt/dina husdjur?En kattflicka .
23. Din dator? Är liten och svart.
24. Ditt humör? För det mesta är jag en glad typ,
25. Saknar någon?Frank o lovis o kelda
26. Din bil? En liten.
27. Något du inte har på dig? Smink.
28. Favoritaffär? GEKÅS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29. Din sommar?Jag hoppas på en fin och skön sommar tillsammans med vänner o frank. Mycket regn och roliga äventyr.
30. Älskar någon? Ja det gör jag!
31. Favoritfärg? Gillar lila just nu.
32. När skrattade du senast? I går.
33. När grät du senast? igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar