söndag 24 mars 2013

Lycka

Här sitter jag och virkar en mössa. Med en rykande kopp kaffe på bordet framför mig. Älskade sonen sover gott i vagnen på altanen.
En våg av lycka sköljer över mig. Jag har det så himla bra.
Min son har det så himla bra. man kan nog säga att han fick det bästa av två världar. och så kommer det nog bli. Jag är en latistjej.. hans pappa är nog mer en stadskille. Med pappa får han vara i stan, träffa sin stora släkt på den sidan. Göra killgrejer. Och hänga med i citylivet. Med mamma får han vara i lugnet. Vara i skogen, se på djur. Träffa massa brudar (mammas kompisar) bo på landet.
Han får det bästa av två världar. Och så småning om när han tröttnar på det ena så väntar det andra.
Jag tror det kommer bli kanon. Hans pappa är en jätte bra pappa och jag tror mig våga säga att jag är en bra mamma. Vi gör då så gott vi kan båda två. Och han har två föräldrar som älskar honom över allt annat! Det är väl underbart.
Jag tycker det är bra att Frank får en stor släkt med massa kusiner, farbröder med fruar och farmor och farfar och massa fler. Jag kan inte ge honom det. Jag har aldrig haft det och ibland har jag saknat det. Jag kan ge honom ett gäng mostrar dock=) och en sjujävla gammelmormor=)

Lyckos Frank som har oss!!! Oss alla... vänner och släkt.
Tack till er för ni är så himla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar