onsdag 27 mars 2013

kräkis

fick lov att åka hem lite tidigare från jobbet igår för jag mådde så illa. fick lov att stanna på vägen hem för att spy. jag vet inte om jag tänkte det eller sa det. Wow!! det kom så mycket spy. allt jag ätit det senaste halvåret måste kommit upp. vid tre i natt hade jag ett samtal med min mage. "vad ör det du inte förstår?, det finns inget mer att få upp nu."
så farligt var det inte. tycket nog folk gnäller lite väl mycket.
nu måste jag vara hemma från jobbet i 48timmar. det köper jag rakt av. ungar och gamla ska slippa bli smittade. men annat folk.. är så himla rädda.. för att bli lite sjuk.. jag är verkligen inte så. vilket måste vara unikt för en hypokondriker:). jag vill så klart inte dra hem nån smitta till frank eller någon gamling. ah blev lulligt det här... jag menar att jag tycker folk är så rädda för att bli lite sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar