fredag 16 juli 2010

I morgon.

I morgon ska jag på bröllop. Har bestämt mig för att både ha leksandsdräkt och min nya klänning på mig, inte samtidigt då=)
Ska bli kul i morgon, förmodligen kommer jag böla en skvätt också. Jag blir mer blödig för varje år. Förrut grät jag bara litt Lassie på tv, nu grinar jag åt det mesta....=)
Att grina är liksom inte "så jag jobbar" Så det känns lite ovant fast ändå ganska skönt.

I dag har jag varit hos min älskade mormor och sytt klart min leksandsdräkt. Det blev himla fin... sitter som ett smäck!

Har nyss vinakad av Sanna som har varit här på en kaffe och lite tjejsnack. Jätte trevligt.
Sen så har jag städat, diskat, gjort klart presenterna tills i morgon. Nu ska jag bara styka min blus och min sjal....=) jag är riktigt kass på att stryka och det brukar oftast sluta med att jag stryker halva, bränner mig och blir sur och struntar i att styka resten....

Bjuder på en härlig bild från bröllopet jag fotade förra helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar