söndag 11 juli 2010

Vilken dag.

Tjoho.
I dag har varit en bra dag, började dagen på kupolen med Lisa och hennes son. Vi handlade present till min syster som fyller år på tisdag. (det gör jag med) Vi fikade och mös.
Sen åkte vi hem, 30 minuter senarre hade jag tråkigt så jag åkte hem till lisa och hennes kille igen, där bjöds det på mat=) Smart drag av mig. Jag gick ut med deras hund och buschade, schamponerade och fönade honom, han lär ju hata mig nu=) Jag älskar att vara med djur, nästan mer än med människor faktiskt. Hihi..
Sen åkte jag hem och då hände något fantaktiskt=)
Erik kom och jag fick pussa lite på honom, han åkte dock snabbt hem för det var någon fotbolssmatch på tv=) Booooring. Sitter och fixar lite med korten jag knäppte i går. Blev himla bra faktiskt, Fia är en duktig tjej hon!

Det har regnat och åskat ur ordentligt här också. Luften blir så himla härlig då.
Gilar regn massor.

Ja nä...ska man fortsätta med bilderna kanske då, virka lite och sen lägga sig.
I morgon får jag paket=) Jippi!
Min syster med, känns lite konstigt för hon ska få sin present som MAMMA har lagt undan åt henne, som hon skulle få när hon fyllde 18 år. Synd att hon inte får ge den själv. Men hon ser nog från himmlen. Älskade Mamma.

På tisdag fyller jag år. 29 år. Alltså 29 år!!!!!!!!!!! Coolt. Så ni är välkommna hit på en kaffe och kanske en kaka då, jag blir nog hemma hela dagen, annars kan ni lägga paketen på trappen=)
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar