tisdag 20 juli 2010

Utan mitt nässpray...

..är jag ingen.

Måste försöka jobba mig ur det här nässpraysträsket.

Mår bra i dag, lite trött med vid gott mod.
Mår dock illa efter ha klämt i mig massa flottig pizza. Äcklig var den också.
Öhöööö...
Funderar ändå på mina 3 kexchoklader som ligger i kylskåpet...
Funderar på hur jag igentligen fungerar=) När man köper tex en ny kaffe bryggare så får man en beskrivning med. Hade varit underbart att ha en beskrivning på mig.
För i blnad känner jag mig som en avancerad meckanism, och jag vet inte alls på vilka knappar jag ska trycka på för att jag ska funka....

jag vet att jag blir glad av:
Kaffe, sömn, choklad, sex, garn, tyg, regn, DJUR, doften av nyklippt gräs, schampoflaskor, själv irroni, musik, doften av våt och varm asfalt, beröm, sms, tjejsnack, pyssel och uppmärksamhet.

och jag vet att jag blir ledsen/arg av:
jobbiga tankar, svek, jubelidioter, stringtrosor, hunger, rastlöshet, töntar, kaffe utan mjölk, taijta kläder, DJURPLÅGARE, ensamhet, äckliga lukter och för lite sömn.

Jag vet att jag fungerar som bäst med två koppar kaffe inannför västen, en vän vid min sida, något kul att se fram i mot, ett djur i knät och spöregn utanför mitt fönster.

Jag vet att jag är oduglig hungrig. Då blir jag en jävla kossa.

Fasen jag vet ju massor om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar