söndag 25 juli 2010

lunchdejt med sanna på donken.

Hej på er.

I natt fick jag äntligen sova, sov 11 timmar och kännr mig som människa igen.
Ska snart snurra i väg till kupolen och där väntar Sanna=)
Är så himla hungrig.
I morgon vankas det lön och ett bilköp=) lovely.

Hur mår jag då.
Jo vars. Jag ska absolut inte klaga men ändå gör jag det.
Mina tankar knulla mig.... mycket nu... vill ha en hund, måste fixa jobb, funderar på framtid. Det gamla vanliga...
Skitväder i dag... blåst. Ni vet, jag blir osmart då. kan inte ansvara mig för mina handlingar då. Gode gud låt mig inte impulsköpa något dyrt i dag...

Tar lite nässpary och lugnar ner mig. Tillfredställningen jag får av nässpray är underbar, jag ska gifta mig med herr Neseril.

PÅ onsdagnatt händer det spännande grejer.... i skogen..

Dagens I-landsproblem: Vilken färg ska jag lacka mina naglar med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar