torsdag 15 juli 2010

Jag är inte jesus.

Jag är bara Fia, och det duger bra.
Herregud vad fina presenter jag har fått. Inte av visemän men av människor som väljer att våga vandra med mig=)

För att få skryta vad jag fått så gör jag en lista på vad jag fått.
* Ett ljudsystem till min dator=)
* en tavlelist och en jättefin tavla.
* Ett halsband och ett armband (lilla lisa) (Dalahäst)
* Massa doftljus
* en kakburk.
* trosor
* Rosor med fina medelanden på.
* En tvättmedelsburk
* Ljusslyckor
* kexchoklad
* duschtvål och peeling
* En lattevisp
* massa te och en tekopp+ chilichoklad.
* en rosa fin burk
* en hårtabortpåmöbelgrej.

Av katterna: 7 maginehåll från råttor, och 3 råtthuvuden, 2fåglar och en hårboll. Självklart fint uppradat på mina mattor.

Så mycket fint!!! Tack snälla snälla ni=) Jag känner mig fylld med kärlek till er!!!

På lördag ska jag på bröllop=) Fina Emma får sin magnus!! Är fortfanade i valet och kvalet om jag ska ha min fina nya klänning eller leksandsdräkt (den man får en häströv i)

Nu måste jag lägga mig.

2 kommentarer:

  1. Du kan ju ha dräkten först och sedan byta om till din fina klänning :o)

    //Emma

    SvaraRadera