tisdag 27 juli 2010

Skogsrå.

I morgon natt ska myggorna få sig lite Fiablod. Jag ska nämligen ut i skogen.. med bästaste Annie. Vi ska sova i en slogbo (heter det så) Jag hoppas på att få se massa djur, helst älg och varg... vi får se!
så på dagens schema står det, en visit hos hormor för att hämta sovsäck, liggunderlag och kylväska.
Sen har jag alvarliga planer på att måla naglarna...och eventuellt tvätta håret.
Jo här händer det grejer minsan=)
I går betalade jag räkningar, jag hör nog till den lilla procenten som tycker om att betala mina räkningar. Och det beror inte på att jag har någon enorm summa pengar på banken, utan att jag älskar känslan av att känna mig skuldfri.
Dåligt samvete och skuld är känslor som jag ofta har, helt utan anledning.
I dont get it.

Var och skrev på papper i går för min nya fina bästa bil... jag läääängtar tills jag får hämta den, kanske blir det i dag=) Vi ska åka världen runt, vi ska älska varandra länge, jag och min bil.

Här är den! Det är så satans fin, hade det varit en karlslok som hade köpt den hade den kallats för "pittförlängare" För det här är en bil utöver det vanliga.


1 kommentar: