torsdag 3 februari 2011

Babysitter

så har vi vaktat grannarnas avkommor. Det var high life hela tiden. Jag kan inte minnas att jag var så där vild, fast å andra sidan kan jag inte minnas att jag varit så där liten heller.
inom loppet av 2 timmar hann jag läsa barnböcker (samma bok flera gånger, den var tydligen bäst) torka snor, plocka ur en diskmaskin, leka lekar, fingerpåta, få dreggel på byxorna och blivit fisen i knät, blivit skjuten 300 gånger men ändå överlevt jag har blivit kallad för tjockis och dum....ah... barn är ju bara för härliga (ärliga)....tss..

Micke och jag belönade oss med pizza. Vi känner oss både feta och dumma nu, så lillgrabben hade väl rätt.

I dag har jag varit och jobbat i falun också... gick bra.
I morgon får jag sovmorgon, tänker inte kliva upp en minut för kl0ckan 10!!
Lovely!

I helgen vill jag göra något kul, känns som jag inte har gjort något på hemskt länge...

Har inget speciellt att skriva...
vad vill ni läsa om???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar