torsdag 10 februari 2011

Jag hatar.

Mmmm...
Det finns lite saker som jag stör mig på/ hatar/ogillar...
tänkte ni ville veta.
Här har ni 10 saker.

På plats:
15. Att dom inte har vara korgar på ica ornäs så man måste ha en så där korg som man får lov att dra som ett fån.
14. När jag kliver i en blöt fläck efter snö så jag får lov att byta strumpor.
13. När rutan har fryst fast så man inte får ner den så man kan röka i bilen.
12. När jag har glasögon på sig och så börjar det regna.
11. Anonyma bloggkommentarer.
10. När någon av katterna missat kattlådan och kissat utanför.
9. När garnet trasslar sig vid stickning eller virkning.
8. Hårt papper så man får skavsår i rumpan när man torkar sig.
7. Folk som strular i köer, tex tjafsar om några kr på ica.
6. När man micrar panpizzan för länge så kanterna blir hårda.
5. Synkade reklamer, När det är reklam på alla kanaler samtidigt.
4. Svagt kaffe.
3. Idioter som inte kan parkera och tar upp flera rutor.
2. När jag kommer på en påfart och bilarna inte byter fil så man kan köra ut.
1. När volymen höjs vid reklam på tv, Jag blir tokig då!!

1 kommentar:

  1. 13... Röker du i bilen??!
    Jösses det är väl bara socialfall och white trash som gör det? :P

    //Anonym

    SvaraRadera