onsdag 16 februari 2011

Biltema.

Alltså fy fan.
Jag fick i uppdrag i förgår att åka och köpa två muttrar.
Aight tänkte jag, biltema lär ju ha muttrar.
Åkte dit. Bäst att hitta en "Mutterkille" tänkte jag, en personal. Men näh!
På biltema finns INGEN personal.
Jo det finns en gubbe som skiter i att det finns kunder som behöver hjälp med muttrar. Den personalen pratar hellre om "ditt och datt" med andra.... jag hatar honom!
Jag hatar biltema.
På biltema finns inga "mutterkillar"

Okej, OKQ8 där måsye det finnas muttrar, och dä måste det finnas personal som bryr sig om sina kunder.
Jag klive in i affären och ser två tanter bakom disken.
Attans, tänker jag... detta kan innebära problem. Men frågar damerna om dom har muttrar.
Dom tittar på varandra och säger att det finns lite "saker" vid verktygen.
haha.....det fanns inte muttrar i rätt storlek där.
Jag gav upp mutterjakten och åkte hem och grannen fick fixa fram dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar