torsdag 17 februari 2011

Ont i halsen=(

Åh...jag har en klump i halsen... det gör ont när jag sväljer.
Aj aj.
Hoppas det går över till helgen för då ska jag åka långfärdsskridskor=)

Håller på och gör mig i ordning för att åka och göra ett pass på jobbet, skulle ha jobbat dag i dag egentligen men dom ringde i går och frågade om jag kunde jobba kväll i stället. Vilket jag tyckte var helt okej, sköööönt med sovmorgon.

Vi har köpt oss en större säng, så nu har vi 120cm att mysa och slåss på. Den är så stor och skön. Vi sover som kungar och drottningar.

Micke har en lista här på vad han ska pyssla med när jag är borta och jobbar in pengar till hushållet. Den lyder.
* Tömma kattlådan.
*skotta fram motorvärmarsladden.
*Såga och sätta upp en hylla.
*vika in tvätten.
*diska.
*hämta in ved.
*para ihop strumpor.
*vattna blommorna.

När han är klar med mitt så är det bara att posta in kommentarer vad ni behöver hjälp med så dyker han upp. Han gör vad som helst för pengar=)
Men han tar den inte i tvåan!

1 kommentar: