fredag 12 april 2013

Behöver INTE gå på gym.

Jösses vad tungt det var att beskära träd, det kunde jag inte tro. Jag har lånat trädbeskäringsverktyg av en kompis. Långa och jätte tunga.
NU är ett träd klart i alla fall. och det ser inte så fint ut. =) Hoppas jag inte har dödat trädet. Har tre stora tjocka grenar som jag måste får bort med motorsåg. Nån som har en jag får låna?
Det är kul att hålla på med träden med slitit och jag är helt slut i kroppen nu=) Skakar i armar och ben. Gissar på en träningsvärk i morgon.

Nu väntar jag på tvättmaskinen ska bli klar, Sen ska jag göra mig i ordning och gå på slöjd och hantverksmässan i Borlänge=) Sen ska vi gå på "ta till vara" och leta efter möbler att göra om. Roooligt.
Linda min knuttekvinna får följa med mig på allt från kattutställning till hantverksmässor. Hehe!

På måndag kommer Frank komma hit igen och jag ska vara mammaledig i två veckor. Sen har jag tagit semester ganska mycket i maj så jag kommer få mycket tid med honom. Känns underbart!!!
2.5 månader har gått fort och jag är så glad över att dom är över. Det har varit jätte jobbigt och jag har längtar efter honom så mycket att jag inte trodde det var möjligt att längta så mycket.
Han har blivit så stor och lång. Han går med gåvagn nu, själv=) Han säger massa ord och härmar vad man gör. Klappar man händerna klappar han, gnuggar man sig i ögonen gnuggar han. m.m.. har man tur så kan man även få en puss och en kram.
Häromkvällen när jag ringde för att säga god natt. Så sa jag: Hej det är mamma! Då hör jag frank svara : Mamma.. Åh... jag började grina..=)

Jag älskar honom över allt annat!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar