onsdag 17 april 2013

Skaffa nu kille?

Skämtar ni med mig!!!?
De senaste veckorna har jag fått frågan ett par gånger från olika människor om det inte är dags för mig att skaffa ny pojkvän snart. Jag blir lika förvånad varje gång frågan kommer.
-NÄÄÄ! Verkligen inte!
Ordet "skaffa" är kul tycker jag... man "skaffar" katt, hund, gräsklippare och hårförlängning. Pojkvänner skaffar man väl inte?
Kanske är svaret på deras fråga så självklart för jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur någon skulle kunna bli kär i mig, i den här öken=) Och nej... jag är inte ute efter kramar eller fina kommentarer om hur fantastisk jag är i kommentarsfältet.
Partner träffar man oftast på fyllan... man hånglar till någon värdelös låt som spelas allt för högt i lokalen.. byter nummer....spelar svår och märkvärdig ett par veckor, blir ihop.
Den tiden är förbi för min del.
Ja, nä... vart fan ska jag hitta någon=)?? Hehe..
Självklart har jag börjat sakta men säkert börjat längta efter kramar... någon att äta pizza med. Men det stannar där....
Som min bror David säger: Kvinnor efter 30 år dom fallerar. Han har rätt i det=) Till och med Frank brister ut i ogenerat fnitter när han ser den här kroppen naken när jag ska duscha.
Tack Frank!

Älska klart innan man kan älska igen är nog rätt bra också.
Med facit i hand så är jag ju en relationsexpert=)
Gör hur ni vill, men jag är INTE redo för att kliva in i nått nytt. Än.

Men när jag ändå är i gång. Känner ni någon halvfet nykter nörd?
Haha... skoja bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar