tisdag 30 april 2013

Jag borde.

Men har faktiskt ingen lust.
Jag borde passat på att ta hand om det sista äppelträdet. men jag hade ingen lust medans Frank sov. Jag passade på att framkalla kort i stället, det är mycket roligare. Lite nytta har jag gjort i alla fall och tvättat två maskiner. och tagit upp den ren tvätthögen som ligger och väntar på att bli invikt i garderben. Men vissa dagar har jag ingen lust... jag gör det sen.
I dag är det sista april. Det brukades fira av i Leksandsgropen=) Det var tider det. I kväll ska jag nog vara barnvakt... eller om jag blir hemma i soffan bara. Frank åker till M ikväll. Det kommer bli så jävla ensamt. Suck.
I morgon är det jobb som står på agendan. 2 dagars jobb sen mys med Frank i en vecka igen=) Whohooo!!
I går var vi och hälsade på lilla superbusiga Ella. Hon är så himla söt och busig. Perfekt för mormor. Nu har hon nått att göra=) Hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar