lördag 20 april 2013

Tuff nog

I  natt var jag uppe till 04:30!!!!!!!!!!!!
Jag har inte varit uppe så länge på .... ah jag minns inte ens. När jag var uppe på nätterna när Frank var bäbis gills ju inte.
Men jag känner igen tröttheten sen dess. Hur orkade jag vara vaken så mycket om nätterna då? Jag fattar inte=) Uppe med Frank flera gånger om nätterna och aldrig sova middag på dagarna=)
Hur som helst. Jag har kommit fram till att jag behöver min sömn. För även fast jag var vaken såååå länge i natt så ska ni inte tro att jag sov länge i morse=) 08:13!! KAFFE!!!
 Hihi.
Jag var Chaufför i går. Och medans dom var ute och roa sig så var jag hos Linda. Tack till henne och hennes kille för att jag fick vara där med er!
Sen på vägen hem skulle det ätas, rökas och skaka loss ben som somnat=)
Jag är så glad över att slippa vakna bakfull kan jag lova er.
Jag hade en jätte bra kväll.... härligt med lite kvalitetstid med Linda och känns skönt i kroppen att kunna hjälpa till. När man bor så här ute på landet så måste man hjälpas åt. Är så tacksam över att ha Marie och Julle här i krokarna för dom hjälper mig med så mycket. Och snart så kommer en till vän att flytta hit, till självaste Långshyttan! Det längtar jag också till.
Jag kände mig tuff och ung i natt när jag tittade på klockan och insåg hur mycket hon var. Fan vad häftig jag är som är uppe så sent sa jag till Linda=) En timme senare sa jag......nu vill jag inte vara tuff längre, jag vill hem och sova...
Idag kanske jag får finfrämmat fån hooden djurås=) Sofia kanske kommer. Annars så ska jag städa, koka nappar, tvätta och byta sängkläder. Så har jag lite syprojekt också, ideer som jag snodde från "slöjd och hantverksmässan" Och i morgon kommer Frank igen. =) Längtar efter honom.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar