torsdag 4 april 2013

Igår var lovis här=)

Igår kväll när jag hade gått och lagt mig. Sasha var ute. Så hör jag en katt hanvspringa upp för trappen.=) kan det vara Lovis kom kom och titta till mig=) Jag vill tror det.
Inget ont som inte för något gott med sig. Men jag har redan märkt att det minskat betydligt med katthår överallt. Lovis var ju nästan alltid inne, Så hon släppte allt hår inne också. Sasha är oftast ute så hon släpper nog det mesta håret ute också. Det är skönt med mindre hår. Sen så har jag fortfarande inte behövt göra rent kattlådan trots att det är flera veckor sedan Lovis blev en ängel Sasha sköter sina behov ute. Toppen!! Sen så äter Sasha bara torrfoder. Det har minskat mitt kattmatskonto med massa kronor. När Frank är hemma så köper jag lite blötmat åt henne så hon får känna lite lyx när han kommer när hon inte får så mycket klappar och gos. Och hon är nöjd med det.
Sasha är en väldigt lätt katt att ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar