tisdag 23 april 2013

Feberfira F gör livet glatt för mamma.

Dag 2 utan feber för lillskrutt. Undrar vad det var för mystisk sjuka?
Frank har sovit i två timmar i vagnen och sover än och jag har hunnit städat och donat. Plockat och rensat=)  I em ska vi nog åka en tur till tippen. På hemvägen ska vi nog åka till Jim och leka lite om dom är hemma. Jim och Frank är verkligen kompisar. Det är så härligt att se.

Frank har börjat somna i sin egna säng, det gå så bra. I förrgår tog det 45 minuter att natta honom i går tog det max en kvart=) Duktiga Frank. Han bjuder på lite låtsasgrin och det är såklart lite jobbigt för mamman=) I natt fick han komma till mig, då han vaknade och grinade så hårt. Mardröm?? Kanske. Bredvid mig somnade han direkt igen. Blev jag lurad?? Förmodligen=)

Jag håller på och lagar mat och mig och Frank. Jag ska äta kassler och potatis och Lillis får potatis och kokta grönsaker. I dag kör han vegetariskt.

Snart kommer Marie och ska hjälpa mig ut med en grej i förrådet. Skönt, nu får vi mer plats i hallen när vagnen ska in och ut. Kommer bli vitt och snyggt. Hoppas jag!

Må så gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar