söndag 14 juni 2009

Blev en bra trots mitt lill fall.

Tänker mycket, som vanligt.
Livet känns så lätt men endå så komplicerat. Varför kan det inte bara bli som jag vill. Men jag ska inte klaga. Dom jag älskar mår bra.
Mormor är frisk, katterna mår bra. Mina bästa vänner mår bra. Men jag då?? Vad är det som fattas?? Jo jag vet. KÄRLEK!!! Jag vill å vara någons flickvän. Och inte vems som helst, utan den bästa killens flickvän. Hehe.. endast det bästa är bra nog.. Kräsen?? Nja..
Fast å andra sidan är livet ju lika komplicerat med en pojkvän...=)
Så vad är det då som fattas?? Sol? Nja... ett till djur kanske?? Nja.. En bättre camera?? Ah.. kanske livet blir lättare då=)!!! Näh.. det är nog närhet, kramar, mys, tjafs jag vill ha...
Verkar som det är med kärlek verkar vara ett återkommade ämne i min blogg..

Nej jag ska inte klaga, jag har ju det väldigt bra trots allt.




Pssst... Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar