torsdag 18 juni 2009

Midsommaregn.

Glad midsommar på er där ute då.
Själv som ni vet är jag inte högtidsälskare.
Midsommarkläderna är handlade och fester är jag bjuden till, men lusten finns inte.
Men i morgon ska jag åka till älskade Tina och hennes kille och äta god mat och pimpla rödtjut. Sen får vi se var vi tar vägen... men en krans i håret måste man ha..

I dag har jag jobbar arslet av mig, fan vad jag har gnott på. En riktigt bra dag var det. Älskar när man går hem från jobbet och känner att man har gjort ett bra jobb.

Hemma i postlådan väntade ett rekomenderat brev!"#¤%&/()==???? Jag skyndade till posten och hämtade ut det... Min farmor hade dött så jag var kallad till boupptäcknig.. känns konstigt... kände henne aldrig... hum...skumt....

kattungarna är mutantstora...ser ut som valpar nästan... ok, jag är ganska bra på att överdriva men de är skiiitstoara...himla, himla, himla söta.

Nu ska jag se på Jerry Springer och sticka... ta en kopp te och höra regnet slå mot fönsterutan. Underbart mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar