onsdag 3 juni 2009

Massera.

Så här mår jag.

Sitter och väntar på att Malin ska komma, hon ska få massage.

I går var jag ledig och var hem till mormor, hann träffa Sanna, Sofia och Niklas.
Riktigt bra dag.. men natten har varit sämre..stackars lilla lovis har hållt mig vaken sen 02:50. Hon har hostat och kippat efter luft... vad är det för fel!!!! Hoppas jag får svar i morgon. Kosta vad det kosta vill men min vän ska bli frisk. Lovis har många år kvar.. så är det bara!

När jag åkte hem "nyvägen" från borlänge här om kvällen såg jag en ÄLG, bamse älg. Stod där och såg så nöjd ut. Nyvägen tar bara 25 minuter att åka. Värt=)

Ha en bra dag.

2 kommentarer:

  1. ååå va jobbigt m sjuk lovis!!! kan tänka mig hur det känns, sitter å väntar på att djursjukhuset ska ringa å tala om hur Lizy mår... det skär i hjärtat!! Hoppas hon kryar på sig å allt blir som vanligt igen!!! KRamar jennie

    SvaraRadera
  2. 25 minuter...går peugeoten så fort...nä du;)

    SvaraRadera