fredag 5 juni 2009

Bossen kallar=)


Men No no!!!

Det här med killar och öl.... varför måste killar alltid ha en öl i den ena handen så fort de ska göra något??? Duger de inte till att styra upp något utan bärs??
Jag förstår inte.. Jag förstår att det är klart dom vill festa lite om de är ett helt killgäng.... men varför börja med en ölfrukost? Och sen sprit i minst 3 dagar??
Antar att min uppväxt och min utbildning har format mig...
Nej, så här är det ju, det fick jag höra i går minsan.... hör nu!
Du är en tråkig, gamal kärring sofia, som inte vill, vågar göra någonting. Sitt där du då!
tackar tackar!
Jag tror att det var ölen som pratade.

Har nyss duschat och ska åka och jobba.. ledig helgen, skönt. tog ledigt en dag nästa vecka och blev ledig tre dagar himla skönt.... längtar efter semester!!!!
PÅ lördag ska jag på 4 årskalas=) Och så ska jag göra mormor fin... pyssla om henne lite. På söndag åker jag och hälsar på Malin...=)

I dag är det fredagsmys!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hmm. Är inte som "alla andra killar", speciellt när de kommer till öl. De är ju inte ens gott :)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. I dag 6/6 blir du moster. Liza blir snittad i dag. Kramisar Mamman

    SvaraRadera