söndag 14 juni 2009

"Idag" kommer aldrig igen.

I dag är det en lite sämre dag, vill inte säga dålig men inte en "på topp" dag. Undrar varför.
Aja...det blir så ibland.

Har nyss druckit mitt morgon kaffe och stått och beundrat min nya fotölj som jag har fått. Jag såg den på "ta till vara" i Borlänge när jag var där med jobbet, jag hade verkligen svårt att slita mig från den, den var så snygg. En vän till min haffade tydligen upp min kärlek till fotöljen och köpte den åt mig...=) Yes. Den är så snygg.
Tack snälla du!
Lovis fattade också tycke för våran nya möbel och ratade mig i natt, hon skulle sova på sammet minsan.

Ska åka och jobba om några timmar... ska ha SPA med grabbarna i dag, pyssla om dem lite. Det gillar dom. Jag skulle också vilja bli lite mer ompysslad....=) Det regnar... det kommer regna resten av mitt liv känns det som... surt. Det får kännas så ibland... det närmar sig midsommar... jag gillar inte högtider...
jag saknar min mamma...


Jag behöver en kram.. -LOOOOOOVIIIIIS!!!!!!

1 kommentar: