tisdag 16 juni 2009

Magiskt

Vad händer? Hur blir det? Ovisshet är inte kul. Speciellt inte för en donna som mig med ett förfriskat kontrollbehov. Jag vill veta vad som händer. Och nu vet jag ta mig fan ingenting.. inte ens om mig själv. Det är cool men jobbigt. Hellre ett nej än att gå i ovisshet.

Jag får för övrigt orättvist bra. Jag har det toppen.
snart är det peace and Love.. Längtar.
milow kommer, whohooo!! vilken dag? någon som vet?

Sitter och väntar på Annie....

Shoppade i dag... måste se över mitt shoppingbeteende... Hihi.. köpte ett par FÖR SMÅ JEANS BARA FÖR ATT DE VAR SÅ BILLIGA... Hahaha...

Jag ska lägga nytt golv på nedervåningen...måste till ikea någon dag, sanna!?

Frammkallade en massa kort i går... blev besviken att dem på firman inte hade jobbat på hårdare uner natten så de låg i min postlåda i dag...hatar att vänta juh! I morgon borde de komma.

jo föresten... om ni vill lämna kommentar här, det strular som tusan, jag FATTAR ju inte hur man får till antal besökarae.... men så här är det, lämna kommentaren två gånger då GÅR DET! För jag vill ha kommentarer=)

Puss

3 kommentarer:

  1. Får även felmeddelande när ja klickar in på sidan. Men ett meddelande kan ju självklart få ändå :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska komentera två gånger

    SvaraRadera
  3. Ok, fortsätt kommentera=)

    SvaraRadera