måndag 22 juni 2009

Du är raderad.

Har tagit bort alla spår av dig i min mobil nu...
Inga sms, inga inkommande samtal och inga utgående...
Nu finns det ingen risk att jag skulle få tag på dig i fyllan=)
Är väldigt trött på ta mig fan allting just nu...
har tänkt på om jag skulle ta mitt pick och pack till borlänge/gagnef igen...jag älskar mitt hus, och trivs som fisken i vattnet här men jag saknar mina vänner!!!
Ska kolla över hur det är med att hyra ut huset... och själv hyra något litet skyffe närmare hemåt... eller är detta ett inpulsryck från mig igen??? Hehe..

Jag är trött och full med skit...

Kuken.

2 kommentarer:

  1. Tina "af ugglas"23 juni 2009 kl. 06:26

    Livet blir bättre fia lotta!När det är som mörkast så kan det bara bli ljusare.Vänta på gryningen den kommer!Gagnef is a goos choise!Där vill jag bo!ska vi flytta dit?Du och jag?Puss på dig min fina vän!

    SvaraRadera
  2. Sorry Fia att jag inte hört av mig, känns som om jag knappt hunnit andas på sistone med allt som hänt (både bra och dåligt!)Kom gärna förbi nån dag så att vi får ses. Kram Lisa

    SvaraRadera