lördag 8 september 2012

Dålig sömn

Alltså mina tankar kommer en vacker dag plåga ihäl mig. Jag skulle vilja opperera bort det som gör att man tänker... Men det är väl hjärnan.... och den måste jag ha kvar=) Jag kunde baske mig inte somna i går natt.... och det var inte frank som höll mig vaken. Han sov så snällt. Han är alltid så snäll. I morse kunde jag dock sova.... men då kunde inte Frank sova=) Hi hi... Bara att gå upp. Och ibland är jag bara lite extra underbar, jag hade laddat kaffe bryggaren i går kväll så det var bara att trycka på i morse. Bästa bästa jag=) Frank ligger på sin tjocka filt på golvet och lker med sin BRIO skallra han fått av sin farfar... Jag ska snart göra ordning frukost åt oss sen ska vi duscha... Vi hoppas på en skogspromenad i dag.

2 kommentarer:

  1. Det skulle finnas en OFF-knapp... Tänker också för mycket... :S
    Om jag vill köpa dregglisar hur gör jag? Min bebis dreggggggglar på allt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. offknapp hade varit melodin! dregglisar får du gärna köpa av mig, 20 kr styck!
      maila mig sg_martinsson@hotmail.com

      Radera