fredag 14 september 2012

igår

igår var jag oh Frank till västerås och sanna Det var det mysigaste och trevligaste jag gjort på länge! Vi gick på stan, åt lunch på resturange, tittade i massa affärer, fikade och bara myste. ttvärr så hade varken jag eller sanna en tjock plånbok så det blev mest fönstershopping=) Men det gick bra det med. Lite handlade jag=) Jag köpte: För mitt presentkort, trosor, linne och en jätte fin top. Sen handlade jag strumpor åt frank, örhängen, ljus oc en disktraseupphållare. Frank fick en urgullig skallra av moster sanna... en speciell som han har nästan hela serien av. Vi var borta hela dagen och när vi kom hem så var det bara gröt och sängen som gällde. Och i natt har vi sovit toppen!!!! fredan idag... och jag har stora städare/tvättare dagen... ikväll ska jag och frank bara vaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar