måndag 17 september 2012

Saker som gör mig glad

Skrev ju tidigare om saker som gjorde mig arg, för att jing o jang ska vara i balans så måste jag ju skriva vad som gör mig glad. * Människor som tackar, och inte bara säger "tack" utan dom som säger "tack så mycket" Så himla trevligt med tacksamma människor. * Kaffe doft.... j då blir ja lite extra glad. * Lön. då kan man pusta ut ett tag till. * Garner, mmmmm det är ju min "sjuka" det där. Älskar garner.. och tyger!! * Mat, mat, mat! Jag är en tjej som om man vill flirta med mig, ge mig inga tramsiga blommor eller så.. köp mig en macka eller ge mig en hundring... sånt gillas!! * Skogen gör mig jätte glad... * Sömn.. * Munnhuggas....det är kul.. men ska deet skämtas så är det mina skämt som gäller... då skrattar jag högst! Ha en bra dag. Självklart så blir jag gladast av att få vara med Frank och mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar