måndag 3 september 2012

Helgen, underbara helgen.

På fredagen kom Farfar lennart hit! Munkar och kaffe och mys med Frank!


På lördagen laddade vi upp för fest! Whohooo! Morgonpromenad så Frank fick sova först, sen öb, dollarstore, lidel, kaffe hos Lennart sen mooooot festen!!
Det var jätte skoj. Frank skötte sig exemplariskt! och det gjorde jag med=)
Jag och micke hade så kul!

30 år är ingen ålder på en trähäst!!!! Grattis Sarah!!!

Jag sa till micke att det kommer var ca:10 st där... hi hi, jag är grym på att rucka lite på sanningen.

Födelsedagsbarnet + bihang

På söndagen blev det en härlig tur i skogen igen. Runt ljusen i säter. Vi handlade sallad på ica och fikade i skogen.. Micke hittade massor av svamp. Den här sommaren har gett många mil i benen=)
innan skogsturen åkte vi till Julle med paket för han har fyllt år.



Avslutade helgen med att O kom förbi. Han hade paket med sig till Franke=) Lyckos Frank! O och jag åt pizza sen åkte han vidare mot jobb.


För övrigt så har jag dödat 4 getingar och 14 myggor i dag

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Min lilla kille har lika mössa:-) Å dessa getingar!! Hade precis ihjäl min 10nde för idag, inomhus, vart fan kommer dom ifrån??? :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hatar dom, getingarna alltså... och myggen! Fy tusan! mössan är så himla söt.

      Radera