fredag 7 september 2012

Ursäkta

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Jag har inte haft internet på datorn och så har jag och Frank haft lite annat för oss. Idag har jag sjungt "ja mo han leva" för Franke, eftersom han fyller 7 månader i dag. Jösses vad tiden går fort. Vi har varit ute på morgonpromenad redan.. det är höst ute nu, luften känns hög, det biter lite i kinderna... i love it!! Igår var vi hem till gammelmormor, vi fick med oss massa mat till Franke, katterna fick 4 burkar pate och jag fick hembakade chokladrutor! Lyx. Sen gjorde vi kupolen med Linda.. åkte och fikade med Sarah för att sedan åka och hälsa på Micke på hans jobb. Vilken rolig dag det var i går... Vi har sovit lite dåligt i 4 nätter nu.... så jag känner mig lite sliten.. men men det gör inget. Vi skulle gilla att få besök i dag om någon vill... Fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar