tisdag 11 september 2012

träsket

Välkommen tillbaka till traderaträsket sofia=) Åh nej.... har 7 budgivningar som ja vill ha nu! Jag ser det som en tävling.... jag ska vinna!!! Hihi Ha gjort mig fin för at charma besiktningsmannen... det vill säga. jag har borstat tänderna och tagit av mig tröjan med barnspya=) Och med en skvätt parfym så känner jag mig festfin=) Tiderna förändras. KOmmer ihåg när ja stod i timmar och valde kläder och sminkade mig... känns såååå långt borta. Hur orkade jag. Ingen bryr sig väl i alla fall.. Nu är det en vinst om jag hinner duscha... raka benen gör jag när jag börjar se ut som en pizzabagare på benen. Ändå så känner jag mig fin. Jag är en mamma liksom... och jag har inte farfalligt helt. No no... bara lite sladdrigare här och där=) Att vara ute på krogen är en minne blott nu... jag ser ingen som helst mening med det längre... nej nu är det tidiga mornar med morgongröt och mys som gäller, kommer det bajs i blöjan så är det lycka... alla dagar med mindre än 4 tröjbyten pga av spyor en en väldigt bra dag. Få ta morgonpromenader med höstluft i lungorna är skönt. Följa någon serie på tv är meningslöst, för oftast så överröstas programmet av barnskrik och barnjoddel=) Jag älskar att det är så! En ny filt och frank känns mer värt att köpa en en ny tröja åt mig.. Jag kan fortsätta i oändlighet, ni försår hur jag menar. Tiderna förändras. Det känns som Frank nyss kom, men ändå så känns det som jag alltid har haft honom. Idag ska vi på stan... bilen ska bedömmas, sen ska vi handla på lidel..sen donken=) Sen hem för promenad och mat. Frank har 37.2 i feber... är det feber? hade jag haft det hade jag varit sjuk, men jag är så lågtempad.. jag ligger på 36,2 typ... Risken är stor att jag börjar prata med torktummlaren snart igen... behöver lite vuxet sällskap=) Kaffe någon? Efter 16:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar