söndag 9 september 2012

Tända ljus och kaffe.

Har en dejt med mig själv. Sitter här i soffan och njuter med tända ljus och en stor kopp kaffe. Frank har rosiga kinder efter en heldag ute. Han är så fin. Klockan 10 i morse började vi en 4 timmars lång promenad i skogen, frank sov 3 av dom timmarna. Sen åkte jag och Marie på en marknad i dalahusby.. mycket mysigt. Väl hemma lät jag disken stå, struntade i gräsmattan i dag igen! La mig i soffan med en utfodrad mätt son och mös... Nu har han vilat så nu är det high life igen=) Därför kaffe och ljus för mamman...=) Hör och häpna så funderar vi på en tidig kväll igen... har nog inte varit uppe längre än till 22 någon kväll, fast som ni vet, väl uppe i sängen blir jag pigg. Då ligger jag och lyssnar på Franks andetag.. det bästa som finns.. Frank har spytt för en stund sen på min tröja, jag har det fortfarande på mig, det luktar lite=) Jorå....småbarnsmamma var det=) Hoppas ni mår bra1 I morgon är jag i STORT behov av banvakt 1 timme... eller om någon har en knodd som vill tjäna en slant så är denne välkommen hit att klippa mitt gräs... en trevlig förälder är ett måste så jag får en trevlig fikastund... medans barnet arbetar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar