tisdag 30 oktober 2012

Firat mormor

Idag har vi varit till mormor/gammelmormor och firat hennes födelsedag i efterskott.
76 år.
Vi pratade, fikade, åt... och åkte hem
när vi kom hem så gick vi en promenad med vagnen.. så fralli fick sova ute en sväng eftersom vi var inne hela dagen i går. han sover så gott ute,
i morgon ska vi på kyrkis för först gången. sen ska i hämta en bilbarnstol och sen så ska vi sova hos micke.

franks tand sysns tydligt nu. <3 b="b" bistand="bistand" bredare="bredare" det="det" en="en" ja="ja" n="n" nbsp="nbsp" p="p" r="r" skulle="skulle" trodde="trodde" vad="vad" vara.="vara.">jag känner mig stlt över hans tand alla frågar om han har fått tänder... nu kan jag baske mig säga, Japp!
=)

jag gillar vintern men är faktiskt glad att den smällt bort.

1 kommentar:

  1. åh äntligen kom jag in!!:-)) Nu har jag full koll igen:-)
    Blir glad när jag läser om dig och Frank! Du är en fantastisk mamma. Önskar att jag hade varit lite mer som du är med Frank, myser och tar vara på tiden. Jag hade inte riktigt tid att njuta på samma sätt som du verkar njuta och ta vara på tiden med Frank. Sen blir jag ledsen för din skull i andra inlägg, när du känner dig ensam och nedstämd:-((
    KOm ihåg att du är värdefull!!! Frank har den bästa morsan han kan önska sig:-))
    Ses någon dag!! Kram på dig jänta!!

    SvaraRadera