torsdag 11 oktober 2012

God morgon.

I går la vi oss före nio. Så himla skönt. Vi somnade direkt och har sovit bra hela natten. Klockan 7 var vi uppe och studsade. Idag är stora städaredagen.. tvättade i går och har massa ren tvätt att vika in också. Jag har köpt massa mönster till barnkläder så om frank vill så kanske jag ska försöka mig på att sy honom något i dag=) Han tycker det ska bli döcoolt att ha något som hans mamma har sytt! Hönni.... släng inte era gamla sänkläder... ge dom till mig! I gagnef kan man "hyra en pansionär" kan man det i LÅngshyttan??? Någon som vet??

I går var vi och hälsade på Jim... dom är världens goaste... dom blev liksom lugna tillsammans...=)
Frank satt på golvet och ramlade bakåt en  gång och slog i huvudet lite... han blev mest rädd. Då blev han så ledsen... Men det gick fort över.

Jag vill tattuera mig! Vill du betala=)

Nu är det dags för gröt, morgontvätt... och promenad.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar