fredag 5 oktober 2012

Jag vann!

Matchen i "jag är inte trött mamma" Vann jag återigen=) Frank ville inte sova fast jag så att han var superduper trött. En promenad ute i friska luften gjorde så att mamman van, igen=) Tänk att hon alltid vet bäst! Hihi.. I natt har vi sovit hemma hos pappan. Frank var lite stingslig i natt och krävde tutte, exakt hela natten... det resulterar i en mamma med halsont. För fröken pippinätt kräver ett visst antal samanhängande sömn annars blir hon krasslig, och oftast i halsen.. Ikväll blir det tidig sänggång. Hela familjen var till David och hans jänta i går på lunch. Det var super trevligt. David har skaffat sig en himla fin brutta. Hon kändes varm och gó. Perfekt för David!! Jag är glad för hans skull! Min fina bror! Jag fick en sån fin klocka av M i går, vit!! presenter gör mig glad! Nån av katterna, jag gissar på Lovis hade kräkts på min stora rumsmatta som staff att jag sovit borta=) Mmmm tack.. den är inte superlätt att få ren eftersom den är så stoor. Nåväl hon ligger här brevid mig nu och får lite kärlek. Katterna har fått törsta lite efter kärlek nu sen Frank kom.. har lite dåligt samvete för det men jag tror dom förstår. Dom är nog klokare än vad dom visar. Davids tjej syr!!!! Och hon visade jätte fina saker hon sytt. Jag blev så sugen på att börja sy jag med.... men så hittar jag inte mina mönster!!!! Jag har sjukt mycket mönster, uppritade och klara men dom är helt borta!!!!!!!! Så jag undrar nu om någon har lite barnklädes mönster liggandes som jag kan få rita av???? Någon??

1 kommentar:

  1. Jag har massor med mönster! Vad vill du ha för typ och storlek så kan jag rita åt dig och skicka, eller så får du väldigt gärna komma hit och rota :)

    SvaraRadera