onsdag 17 oktober 2012

Vem tar hand om mig.

Jag önskar jag fick någon att få titta in i dennes ögon nu.
Jag känner mig så svag. Uttömd och ledsen.
Jag skulle vilja ha någon hos mig som värmer mig på kvällarn.
Någon som ger mig beröm och kraft.
En som älskar mig för den jag är. SOM JAG ÄR.  Inte någon som säger massa elaka saker när denna är arg.
För det fastnar.
En klapp på kinden och frågan om jag vill ha en filt längtar jag efter.
En som öpnnar dörren och ropar: JAG ÄR HEEEEMMA!!
Någon som mitt hem duger för.. fast jag inte städat perfekt...diskat perfekt.
Jag vill att någon ska längta efter mig på dagarna....
Jag vill vara någons allt. Jag vill känna mig älskad och vara trygg i tanken att den aldrig kommer lämna mig för någon annan.
Jag vill dela allt med någon. Jag vill inte leva allt själv... Någon att "hjälpas åt" med.
Att skratta och gråta... somna intill och vakna med..
Jag bara misslyckas...
Jag behöver denna.. jag längtar så efter denna.
När jag träffar denna ska jag älska den så hårt jag kan. .
Då ska jag leva och andas ut.
Jag orkar snart inte längre vara stark mer.

1 kommentar:

  1. Underbara, snygga och snälla Fien...
    Du kommer att träffa nån, när tiden är rätt!
    Jag tror att det kommer att komma in en snygg, snäll och omtänksam man i ditt liv snart :)
    Saknar dig som attan och längtar tills vi ses!!
    Stoor KRAM/ Sanna

    SvaraRadera