torsdag 18 oktober 2012

Möts av ett leende.

Godmorgon mitt hjärta
Jag känner en hand som river mig på näsan. Slår öpp ögonen och möts av världens finaste leende.
Min sons.
Gud vad jag älskar honom. Mitt hjärta rusar. Känner tårarna pulsera innanför ögonlocken.
Skyndar mig in på toa så Frank slipper se ledsna ögon. Varför jag så ledsen??
Är det den där satans mensen?  Är det regnvädret? Eller är jag bara tömd på energi?

Jag har bestämt mig för att ha en bra dag idag. Jag ska äta massa frukt och dricka mycket vatten.
Jag ska busa och leka med Frank så mycket han vill. Vi ska gå på promenad på eftermiddagen som vi  brukar göra. I går envisades jag med att han skulle sova middag i säng. Varför det? För att jag känner en press på mig att han måste lära sig det. Han ä ju bara en liten bäbis. I dag gör vi som vi brukar. promenad med vagnen, sova på altan... mysa när han vaknat,

I helgen är det slöjd och hantverkarmässan. Som jag längtar!! Där komer jag fylla på med massa energi.

Nu kaffe och skvallertidning up next!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar