måndag 14 mars 2011

30 varv runt solen.

Hej jag heter sofia på 30 jordssnurr=)
Mmmmm med blandad förtjusning så ska den här kroppen förhoppningsvis ta sig igenom en trettioårs dag.
Herregud.
När jag var ungre så trodde jag allt skulle vara klappat och klart vid den åldern. Ni vet, man, barn, hund, hus...hela kittet.=)
Nåväl... till det viktiga.
Jag har så klart en önskelista klar.
=)
Jag önskar mig.
*En eltandborste. (prata med varandra så jag inte får 7st)
*En ryggsäck, till skogens äventyr i sommar.
*Ett presentkort på Make up store.
*Botox
*Tandblekning
*En helryggstatuering



Ja, det var väl allt=)

2 kommentarer:

  1. om du slutar röka så kanske du slipper önska dig botox??!?!

    SvaraRadera
  2. Ja om rökningen gjorde mitt är i pannan, så hade jag slutat, det är därrför min än jag vill ha botox.... strama åt så mitt fula ärr i pannan inte syns.

    SvaraRadera