fredag 11 mars 2011

Fick ett ryck.

I går fick jag ett träningsryck, tränade lite mage, rygg och armar... i dag har jag träningsvärk=) Gillar det.

Måste ju stama åt skjörbjugget lite till sommaren. Så man slipper stå i vassen som alla så roligt säger.... tss... inte alls kul faktiskt.
Jag badar ändå inte på sommaren... inte min grej att flöjta omkring i bikini och frysa vid vattnet, jag är en badkruka in i nerverna. Ska jag bada ska det fan vara minst 25 grader i vattnet, inte en kotte som ser, förmodligen i någon förglömd sjö långt ute i skogarna i gagnef... och det ska vara väldigt varmt ute.
Tar hellre en dusch än att trängas på en stand och få sand i trosorna.

Men som jag längtar efter sommaren! Oj oj.... jag längtar efter att få sola, gå barafota, plocka blommor, grilla och få sova i tält. Oj oj... vad jag läääängtar!
Doften av sommaregn som slår mot en varm asfallt är ju en killer också.

Kvällen i dag ska jag tillbringa på Norslunds hemtjänst. Hele helgen faktiskt.
Det känns okej.
Ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mig redo för jobb.

Om allt går som jag vill så blir det dansa av med Sarah in på småtimmarna på lördag.
Vi får se=)

Önskar alla läsare en skön helg.
Ge mig en kommentar, elak som snäll. Jag blir paranoid när jag ser att det är så många läsare men vet inte vilka ni är=)

5 kommentarer:

  1. Jag är en läsare, älskar din blogg men är oftast för lat för att kommentera :)
    Trevlig helg då :) ...just ja, vem va jag då - Sandra förstås :) kramis!

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag såg att du var med i tävlingar, och tänkte bara meddela att jag har ett flertal igång på bloggen - och många på ingång inom de närmaste dagarna! Smycken, kläder, barnsaker, smink m.m. Ja, massor - som passar alla! :)
    Vill du inte ha såna här kommentarer så ber jag om ursäkt. Annars hoppas jag att du är med och tävlar! :)
    Kram Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  3. JAG LÄSER ALLTID, MEN VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA... :)kramar M. forsberg.

    SvaraRadera
  4. Du vet inte riktigt vad skörbjugg är va? =)Det är när man äter samma kost under en längre tid och därför blir sjuk. Det som ska stramas upp är väl kanske mer gäddhänget. ;)

    SvaraRadera
  5. Jag vet vad skjörbjugg är! Herregud! Och nej, jag har inget gigantiskt gäddhäng mr anonym

    SvaraRadera