tisdag 8 mars 2011

Vaknade med halsont igen.

Men jag tänker ignorera. Tänker inte bry mig.
Nu får jag väl ha ont i halsen då! Baske mig.

Har dragit i mig 3 koppar kaffe, 4 rostade mackor och ett stort glas juice.

Jag jobbar kväll i dag. Så jag bjöd mig själv på en sovmorgon till 11=) Underbart. Jag älskar att sova.
Jag hoppas jag får ett lugnt schema i dag, så jag slipper gå så mycket nu om förkylningen inte är riktigt aight än... men men.... bara att bita ihop nu.
Och uppenbarligen så smittas jag inte. Efter som varken Micke, Linda, Ronja eller mormor har blivit smittade... det känns ju bra i alla fall.

Jag har inte varit ut på 4 veckor... så i helgen vill jag gå ut och dansa och se lite folk, fast jag ska jobba. Jag börjar 14 på söndag så en lite "skakarumpavända" skulle ju vara möjligt på lördag..
Jag älskar hela den där proceduren med att välja kläder, sminka sig, gnälla över att man inte har några kläder, att allt sitter fult...hänga med tjejerna... för att sen dansa till "YMCA" på Liljan och skita blanka fan i hur man ser ut.=)

I dag skulle man ha suttit på Lindas balkong och solat... fyra plussgrader och strålade sol...mysigt. Kanske i morgon Linda?
Ett stort vårtecken är att katterna fäller väldigt mycket hår nu... VÄLDIGT MYCKET!

Jag känner hopp om livet=)
KraM till alla!
Kärlek till en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar