tisdag 22 mars 2011

stympad

Så där ja, efter en sjujävla cirkusdag så sitter jag här stypad och själv i soffan.
Fy fan vilken dag.
Det började med att jag åkte fel.... drog i väg till falun fast jag skulle vara i borlänge....suck. Kom så klar försent till borlänge och missade min tid klockan 9, fick en ny kl 11.
Helena skulle ha följt med mig, men tack vara min nervositet så att vi åkte fel hann hon inte med mig till besöken kl 11. Så jag fick gå själv.
DET VAR FRUKTANSVÄRT!
Ni som sa att det inte gjorde ont ljög!
Det gjorde visst ont. Blödde en del. Jag var så rädd.....
Nu sitter jag här med blöja och tamong med blodstillande medel på. =) Känner mig hetare än någonsin.
Det svider och gör ont.
Usch..stackars mig.
Nu får jag svar igen om ca: 2 veckor.
Hoppas hoppas hoppas det inte behövs någon behandling.

Jag behöver tröstmat nu...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Usch vad tråkigt! Det är klart att det känns olika för alla. Den där tampongen har jag oxå provat, den däremot tyckte jag gjorde ont som fan.
    Hoppas du slipper fler besök nu!

    Mvh Malin

    SvaraRadera