fredag 4 mars 2011

Linda är fan bäst.

Eftersom Min älskade lilla katt åt upp min laddare till min dator, och att M inte har sin dator kvar här längre så trodde jag att jag skulle vara datorlös ett tag framöver. Men så fick jag låna Lindas Gamla. När jag skriver gamla menar jag verkligen GAMLA! =) Den är stor som tusan och väger nog lika mycket som mig.
Tack Linda för att jag får låna den.

Ja livet sväner upp och ner hela tiden. Jag mår skitdåligt i min förkylning eller vad det nu är. Feber och tjock hals. Men hade lite mindre feber i dag tror jag.
Hoppas jag blir frisk nu.
Så fort jag blir frisk ska jag ta tag i mig själv. Jag längtar som tusan efter våren och ser fram i mot tre veckors semester i sommar. Det ska bli en rolig sommar i år. Jag hoppas verkligen det. Och jag ska göra det så sommarfint här hemma i mitt lilla hus.

Just i dag mår jag asdåligt på grund av två saker. Jag orkar inte ens tänka på det och har bestämt mig för att inte tänka på det heller. Jag ska bara titta framåt nu. Jag ska bli frisk och snygg igen.

Jag hatar fredagar, verkligen hatar dom. Och denna fredag kommer kännas extra tung och jag vill helst inte vara själv ikväll.

Nu ska jag tända en brasa, gjorde rent den i morse och det var så mycket aska i botten så det var inte konstigt att jag inte fått det att brinna ordentligt de senaste dagarna. Tända brasa och dricka lite kaffe får det bli.

Ha en bra helg där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar